logo
قالب آپتیمایز، با طراحی زیبا و منحصر به فرد، دارای طرح بندی متعدد، چندین سایت داشته باشید بدون خرید قالب های گوناگون!

بازاریابی موبایل

مدیریت هزینه

بهینه سازی

بانک ایمیل

تحلیل آنلاین

رضایت شما هدف ماست!
قالب فارسی سازی شده آپتیمایز با 11 طرح بندی مختلف و فروشگاه آنلاین، با ما همراه باشید.

88000427

info@p30template.com

میدان گلها - فتحی شقاقی - پلاک 141 - واحد 3 و 4

Top

تعریف ساده سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) در گروه مدیریت ارتباط با مشتریان رادمان . در این بخش بنا داریم تا معنای فناوری و تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتریان یا سی آر ام CRM را برای مخاطبین بیان نمائیم. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، فناوری مدیریت تمام روابط و تعاملات شرکت شما با مشتریان و مشتریان بالقوه است.   هدف اصلی سی آر ام CRM ساده است: بهبود روابط تجاری   سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان سی آر ام CRM به شرکت ها کمک می کند تا بتوانند با مشتریان خود در ارتباط باشند، فرایندها را ساده‌تر کرده و سودآوری را افزایش...

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) ، فرایند راهبردی انتخاب مشتریانی است که یک شرکت با استفاده از آن راهبرد یا استراتژی می تواند بیشترین سود را بدست آورد تعاملات بین شرکت و مشتریان را مدیریت کند. ...

بعضی از شرکت خرید و نصب یک نرم افزار سی آر ام را مترادف با پیاده سازی مفهوم سی ار ام در سازمان می دانند . در حالی که پیاده سازی نرم افزار سی آر ام ( CRM ) در سازمان ها به تنهایی به معنای پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان نمی باشد....