logo
قالب آپتیمایز، با طراحی زیبا و منحصر به فرد، دارای طرح بندی متعدد، چندین سایت داشته باشید بدون خرید قالب های گوناگون!

بازاریابی موبایل

مدیریت هزینه

بهینه سازی

بانک ایمیل

تحلیل آنلاین

رضایت شما هدف ماست!
قالب فارسی سازی شده آپتیمایز با 11 طرح بندی مختلف و فروشگاه آنلاین، با ما همراه باشید.

88000427

info@p30template.com

میدان گلها - فتحی شقاقی - پلاک 141 - واحد 3 و 4

Top

کلینیک مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM )

کیلینیک CRM

کیلینیک CRM ، عارضه یابی CRM ، ارزیابی CRM یا CRM Audit از این جهت به عنوان اولین گام در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری توسط گروه مدیریت ارتباط با مشتریان رادمان در نظر گرفته شده که سطح بلوغ سازمانی در حوزه CRM و آمادگی پیاده سازی موفق مفهوم کامل مدیریت ارتباط با مشتریان را بر اساس الگوهای موفق داخلی و خارجی بسنجد.

گزارش تحلیلی تهیه شده توسط گروه CRM رادمان ، حاصل از اجرای کلینیک CRM ، نقاط قوت و ضعف سازمان و فرصت‌های بهبود را به دقت مشخص می‌ نماید.

 به علاوه نقشه ‌راه استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس این گزارش تحلیلی، ترسیم می‌گردد.

طراحی و اجرای کلینیک CRM این مزیت را دارد که مدیران کسب و کارها به درستی صورت‌ مساله‌های سازمان را در حوزه‌های مختلف CRM، شناسایی ‌می‌کنند و با همراهی مشاورین با تجربه گروه مدیریت ارتباط با مشتریان رادمان اقدامات را لازم برای بهبود سیستم در اولویت قرار ‌می‌دهند.

گزارش کلینیک عارضه یابی CRM توسط گروه مدیریت ارتباط با مشتریان رادمان ، در شش بعد اصلی سازمان شامل ارزیابی استراتژی، ساختار، فرآیند ها، زیرساخت های سخت افزاری ، زیر ساخت های نرم افزاری و زیر ساخت های منابع انسانی ارائه می‌گردد.

ارزیابی فرایندهای سازمانی

بررسی کامل فرایندهای سازمانی در حوزه بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش

بررسی روشهای فروش ، رتبه بندی ، رضایت سنجی و پیگیری شکایات مشتریان

ارزیابی ساختار سازمانی

بررسی کامل ساختار سازمانی در حوزه بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش

بررسی کامل ارتباطات درون واحدی ، درون سازمانی و برون سازمانی

ارزیابی استراتژی های سازمانی

بررسی کامل استراتژی های سازمان در حوزه بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش

بررسی استراتژی های جذب ، حفظ و وفادار سازی مشتریان در سازمان

زیر ساخت های نرم افزاری

بررسی کامل نرم افزارهای مورد استفاده در بخش بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش

بررسی نرم افزار مالی ، سیستم های اطلاعاتی ، وب سایت ، شبکه های اجتماعی

زیرساخت های سخت افزاری

بررسی کامل زیر ساختهای سخت افزاری سازمان در حوزه بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش

بررسی وضعیت استفاده از سرور ، شبکه های داخلی و خارجی ، سیستم تلفنی ویپ یا سانترال

ارزیابی منابع انسانی

بررسی و ارزیابی کامل منابع انسانی سازمان در حوزه بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش

بررسی میزان آگاهی نسبت به مفاهیم CRM ، میزان علاقه مندی و یا مقاومت آنها نسبت به تغییر روشها

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.