logo
قالب آپتیمایز، با طراحی زیبا و منحصر به فرد، دارای طرح بندی متعدد، چندین سایت داشته باشید بدون خرید قالب های گوناگون!

بازاریابی موبایل

مدیریت هزینه

بهینه سازی

بانک ایمیل

تحلیل آنلاین

رضایت شما هدف ماست!
قالب فارسی سازی شده آپتیمایز با 11 طرح بندی مختلف و فروشگاه آنلاین، با ما همراه باشید.

88000427

info@p30template.com

میدان گلها - فتحی شقاقی - پلاک 141 - واحد 3 و 4

Top

طراحی فرایندهای CRM

طراحی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان

پس از تدوین استراتژی CRM توسط گروه مدیریت ارتباط با مشتریان رادمان ، نوبت به طراحی فرایندهای CRM در سازمان می باشد .

در این بخش کلیه فرایندهای CRM در بخشهای بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش بر اساس استراتژی های CRM تصویب شده مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز  طراحی مجددا صورت می گیرد.

قابل ذکر می باشد که جهت موفقیت در پیاده سازی استراتژی ها و اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) نیاز به معماری CRM در کلیه ارکان و ارتباطات سازمانی وجود دارد.

معماری CRM در سازمان شامل طراحی ساختار و فرایندهای کاری درون واحدی ، بین واحدی و برون سازمانی ، متناسب با استراتژی های  تدوین شده می باشد.

قابل توجه می باشد که عدم معماری درست استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان ( CRM ) قطعا موجبات شکست پروژه اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) را فراهم خواهد ساخت

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.