logo
قالب آپتیمایز، با طراحی زیبا و منحصر به فرد، دارای طرح بندی متعدد، چندین سایت داشته باشید بدون خرید قالب های گوناگون!

بازاریابی موبایل

مدیریت هزینه

بهینه سازی

بانک ایمیل

تحلیل آنلاین

رضایت شما هدف ماست!
قالب فارسی سازی شده آپتیمایز با 11 طرح بندی مختلف و فروشگاه آنلاین، با ما همراه باشید.

88000427

info@p30template.com

میدان گلها - فتحی شقاقی - پلاک 141 - واحد 3 و 4

Top

تدوین استراتژی CRM

تدوین استراتژی CRM

پس از اجرای پیش نیازها و گام های اول تا سوم در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) توسط گروه مدیریت ارتباط با مشتریان رادمان ، در گام چهارم می بایست سازمان نسبت به طراحی ، تدوین و تصویب استراتژی CRM خود در بخش های بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش اقدام نماید

در این مرحله طی شش بخش به تدوین و تصویب استراتژی ها ، اهداف و برنامه های سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) در بخش های بازاریابی ، فروش ، خدمات پس از فروش و فناوری های ارتباطی اقدام می گردد.

بخش های اصلی استراتژی CRM که در این گام می بایست پیگیری گردد شامل :

۱- شناسایی و ارزیابی نیازهای اطلاعاتی و ارتباطی با استفاده از طراحی و اجرای تحقیقات بازاریابی کمی و کیفی ، پروژه رضایت سنجی مخاطبین و آنالیز گزارشات بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش

۲- تقسیم بندی مشتریان و مخاطبین بر اساس گروه بندی های مشخص ( تعیین شاخص های گروه بندی مشتریان ذر CRM )

۳- طراحی و خلق پیشنهادات ارزشی برای مخاطبین ( محصول ، قیمت و تخیف ، کانال های توزیع ، فعالیتهای تبلیغاتی و ترویجی ، خدمات )

۴- طراحی و مدیریت تجربه مشتری 

۵- طراحی برنامه های وفادار سازی ( برنامه های شناسایی ،جذب ،حفظ و ارتقاء مشتریان سود آور)

۶- تعیین شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد فرایند CRM ( بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش )

خلق و پیشنهادات ارزشی مشتریان

خلق ، طراحی و تصمیم گیری پیشنهادات ارزشی برای گروه بندی مختلف مشتریان

تصمیم گیری در خصوص قیمت گذاری ، محصولات  ، کانال های توزیع ، فعالیتهای تبلیغاتی و ترویجی ، خدمات به مشتریان

طراحی شاخص های ارزیابی عملکرد

طراحی کامل شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد پرسنل در ارتباط با مشتریان

طراحی شاخص های ارزیابی عملکرد پرسنل در بخشهای بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط با کانال های ارتباطی سازمان با مخاطبین

تقسیم بندی گروه های مشتری

تقسیم بندی مشتریان بر اساس میزان خرید ، تکرار خرید ، مدت همکاری ، محصولات و خدمات مورد نیاز

بررسی ویژگیهای مشتریان سرنخ ، مشتریان بالقوه ، مشتریان بار اول ، مشتریان تکراری ،  مشتریان وفادار و هوادار

 

طراحی برنامه های وفاداری

طراحی کامل برنامه های وفاداری مشتری

با هدف کمک به جذب ، حفظ و نگهداشت مشتریان جدید و قدیمی در سازمان از طریق برنامه های باشگاه مشتریان ، برنامه های قرعه کشی ، امتیاز دهی ، جوایز خرید و مشارکت در فروش

تجزیه و تحلیل اطلاعات

جمع اوری و آنالیز کامل اطلاعات مربوط به مشتریان و نیازهای آنها

بررسی نتایج تحقیقات بازاریابی ، نتایج رضایت سنجی مشتریان و تجزیه و تحلیل گزارشات فروش شرکت

 

طراحی تجربه مشتری

طراحی مدیریت تجربه مشتری در سازمان

طراحی مراکز تماس ،

 

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.