logo
قالب آپتیمایز، با طراحی زیبا و منحصر به فرد، دارای طرح بندی متعدد، چندین سایت داشته باشید بدون خرید قالب های گوناگون!

بازاریابی موبایل

مدیریت هزینه

بهینه سازی

بانک ایمیل

تحلیل آنلاین

رضایت شما هدف ماست!
قالب فارسی سازی شده آپتیمایز با 11 طرح بندی مختلف و فروشگاه آنلاین، با ما همراه باشید.

88000427

info@p30template.com

میدان گلها - فتحی شقاقی - پلاک 141 - واحد 3 و 4

Top

آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM )

آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان

گام دوم از مراحل هشت گانه پیاده سازی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) توسط گروه مدیریت ارتباط با مشتریان رادمان ، آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان یا آموزش CRM بصورت مفاهیم پایه و کاربردی در سازمان ها می باشد

قابل ذکر می باشد که سهم عمده ای از دلایل شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان های مختلف را عدم شناخت و آموزش لازم و کافی مفاهیم واقعی و کاربردی CRM توسط مدیران ارشد و کارشناسان اجرایی تشکیل می دهد.

قابل توجه است عدم شناخت کافی از مفهوم استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان باعث می شود که توقعات و انتظارات غیر واقعی در بین پرسنل اجرایی و مدیریتی سطوح مختلف سازمان ایجاد گردد که در نتیجه عدم تحقق این انتظارات غیر واقعی ، موجبات شکست پروژه CRM در سازمان فراهم می گردد.

قابل ذکر است که بخش زیادی از مقاومت های سازمانی و موانعی که توسط پرسنل سازمان در خصوص اجرای موفق پروژه های مدیریت ارتباط با مشتریان وجود دارد ، ناشی از  عدم داشتن اطلاعات و آگاهی های لازم در خصوص مفاهیم ، کارکردها و نتایج واقعی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.

آموزش های  گروه مدیریت ارتباط با مشتریان رادمان ، جهت آماده سازی پرسنل سطوح مختلف سازمان جهت پیاده سازی و استفاده از CRM در سه بخش زیر ارائه می گردد :

 

۱- آموزش مفاهیم استراتژیک CRM در سطح مدیران ارشد سازمان 

۲- آموزش مفاهیم پایه ای CRM برای کارشناسان اجرایی 

۳- آموزش مفاهیم کاربردی CRM جهت سرپرستان ، کاربران و اپراتورها 

آموزش مفاهیم کاربردی و عملیاتی CRM

آموزش مفاهیم عملیاتی و کاربردی CRM برای پرسنل بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش

آموزش مفاهیم انواع سرنخ های بازاریابی و فروش ، فرصت فروش ، کمپین ها ، برنامه های بازاریابی ، تیکت ها و ..

آموزش سطوح سرپرستی و کارشناسی سازمان

آموزش مفاهیم استراتژیک و عملیاتی CRM برای سرپرستان و کارشناسان عملیاتی سازمان

آموزش مفاهیم CRM ، مشتری محوری ، رضایت مشتری ، مشتری وفادار و هوادار ، رتبه بندی مشتریان

آموزش سطوح مدیران ارشد سازمان

آموزش مفاهیم استراتژیک CRM برای مدیران ارشد و سطح کلان سازمان

آموزش مفاهیم استراتژی بازاریابی ، استراتژِی فروش و خدمات پس از فروش

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.